srijeda, 1. veljače 2012.

Obsession





Izmedju ljubavi i opsesije tanka je linija to je bar moja verzija a jucer sam se uvjerila da sam ja opsjednuta u toj  mjeri da to prelazi u mazohisticke tendencije.Dakle dok se  sav normalan svijet kao namagnetisan privlaci uz radijatore,peci,kamine sto god ima pri ruci samo mazohisti moze pasti na pamet da se ledi na -15 i presvlaci usred nedodjije.Nije meni problem za mene to je opsesija rekoh ali mi zao sto moram maltretirati druge da se mrznu kao i ja (mislim na fotografa aka moju bolju polovinu)
Kosulja je od moje majke,nene,bake kako god i to sto kaze nas narod djahtona XD koju sam posudila kao i marama ,suknja je mamina sesir New yorker koji sam platila svega 2 km,cipele Chloe sevigny a zima prava sibirska!

Yesterday wass so cold that only masochist would take photos and change clothes in the middle of nowhere.
That's not souch a porblem to me becouse I love what I do so much but I feel sorry for those who have to suffer and freeze like I do becouse of my goals.By that I mean on my photographer aka my better half.
I was wearing
My grandma blouse and scarf
My mums skirt
New Yorker hat
Chloe sevigny shoes

XOXO

21 komentar:

  1. Dobrodosla u klub nas koji se mrznu za dobru sliku;) Oh kako sam luda za tim cipelama!
    xx
    B.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala na toplom doceku :D eto i ti ces ih uskoro imati :)

      Izbriši
  2. Weee bas mi se svidja, svaka cast za fotkanje po ovoj zimoci! :) Kosulja je prava, i marama, i cipele... ^^

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala što si mi donijela dašak proljeća uz ove fotografije!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Your white skirt is just divine! You look pretty in this outfit.

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    OdgovoriIzbriši
  5. Super outfit.Nevjerovatno je kako tebi sve super stoji :)

    OdgovoriIzbriši
  6. oh i'm absolutely drooling over your platform heels. you've combined them just overly perfect!

    xx // themerrimari.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. woooah koja super kosa¨! :D kao vila¨!

    OdgovoriIzbriši
  8. Divno izgledas,svaki dan proverim imas li novi post,obozavam tvoje kombinacije i tvoje cipele:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaaao Nedo hvala ti puno divna si a hvala i svima koji me prate :) <3

      Izbriši
  9. Fun outfit! I adore whites in winter :) You look fabulous <3

    Thanks for visiting my blog
    Tasia
    http://rufflesandsequins.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. you look gorgeous! I love your hair!
    I just started following you

    OdgovoriIzbriši
  11. You look great, those shoes are fabulous! Your blog is lovely, if you want to take a look at mine it’s at http://grassettagillie.blogspot.com, if you’d like we should follow each other! :)

    xo Gillie

    OdgovoriIzbriši
  12. mnogo mi se sviđa ta bluza. Volim tu kombinaciju boja. Pratim te.
    posjeti i ti moje blog:
    http://ozbiljnoneozbiljanblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. hahhaha..ismijah se jer se totalno pronalazim u tome, i žao mi tvog momka ali nek se tješi -nije jedini..ali ajd sve za ljubav i sve za modu :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Cipele ( koliko se naziru ispod suknje) mi se naravno sviđaju kao i print na košulji :)
    Novi post.

    OdgovoriIzbriši
  15. Svaka ti cast na borbi protiv zime. Mislim da je super sto si stavila slamnati sesiric, previse je lijep da bi tuzna cekao ljeto :)

    OdgovoriIzbriši
  16. cool cool, mislim da svi samo cekaju ljeto i super lejtne kombinacije

    OdgovoriIzbriši