ponedjeljak, 7. svibnja 2012.

What a start of the week

Moze li bolje od proslosedmicne depresije do ushicenosti kao kod malog djeteta ,svaki moj pokusaj da vam pokazem koliko sam ganjala ove Asos-ke koje su rasprodate u rekordnom vremenu bio bi suvisan jer sam za 3 mjeseca od kad ih trazim izgubila poprilicno strpljenja i mislim da su mi ukrale bar 2 godine zivota i kad sam ih na kraju nasla stavljena sam u najgori moguci polozaj:Naime nosim broj 38 ali ja sam nasla samo 39 ili 37 i nakon 3 dana vijecanja sa prijateljima shvatim da narucim 39 jer bolje i da su velike nego da me zuljaju i savrseno mi pristaju da sam uzela cak 38 mislim da bi mi bile male.
Sto se tice ovih roza zar se mora sta reci bio je moj broj i tu nema puno price zar ne djevojke :D
Veceras od 20 pocinje prvi giveaway budite u pripravnosti :D

Is there better star of the week than this:I just got my beauties from Asos which I was searching for 3 months becouse they were sold out in record time but I finaly find them and I'm just so excited.
About these pink I really don't have a lot to say they are simply amazing and I can't wait to wear them,whic one you like the most.

Tonight from 20h start my first giveaway stay tuned :D





Za kraj evo par slikica blogera koje nose Asos cizmice
For the end few pcitures by fashion bloggers wearing asos boots

43 komentara:

  1. ajme ove roze su to die for :D :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Que bonito el vestido dorado! besos

    OdgovoriIzbriši
  3. Cizmice su predivne

    http://ivanafashiongirl.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. uuu..ne ynam koje su mi ljepse i kojima bih se vise obradovala,da sam na tvom mjestu...

    OdgovoriIzbriši
  5. savrsene! Oba para! Mogla bih nesto poruciti sa asosa...

    OdgovoriIzbriši
  6. those pink sandals are to die for!!:) kisses dear!

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivne, narocito cizmice, meni se jako dopadaju, ja sam sebi kupila slican par u Mangu i imala sam isti problem s brojem, ja nosim 39, a ostao je samo 38, nadala sam se da ce se razvuci, ali nista od toga, zuljaju me previse :(
    Imas li link od ove blogerice u Sequin haljnici, ne poznajem je :) ?

    OdgovoriIzbriši
  8. divne su, ali imam jednu dobronamjernu kritiku. pomalo mi smeta tvoj pravopis, tj. pisanje bez zareza, mislim da bi to trebala popraviti s obzirom na to da imas puno sljedbenika :D
    no hard feelings, pohvale za postanje svaki dan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na savjetu slazem se potpuno i uvijek sama sebi govorim provjeri je li sve uredno i pismeno ali ja post napisem za 2 minute jer uvijek zurim ili na posao ili na fax i ne stignem da provjerim vjeruj da nemam vremena ali cu obratiti vise paznje ubuduce,volim kad me neko posavjetuje i hvala ti puno jos jednom :)

      Izbriši
    2. Hvala ti puno na savjetu slazem se potpuno i uvijek sama sebi govorim provjeri je li sve uredno i pismeno ali ja post napisem za 2 minute jer uvijek zurim ili na posao ili na fax i ne stignem da provjerim vjeruj da nemam vremena ali cu obratiti vise paznje ubuduce,volim kad me neko posavjetuje i hvala ti puno jos jednom :)

      Izbriši
  9. jao hocu onu zlatnu sljokicavu haljinu :)

    OdgovoriIzbriši
  10. i NEED this golden dress!!! :D

    kisses,
    rococoberry.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Haljinica sa druge slike je savrsena :)

    OdgovoriIzbriši
  12. E draga, cipele su ti odlicne. Pisala sam ti na mail, pa se nadam da ces mi odgovoriti (kad budes imala vremena). :*

    OdgovoriIzbriši
  13. Prelepe i jedne i druge :D
    Jasno mi je zasto si toliko jurila cizmice, a sandalice su premedene!
    Inace, poslala sam ti mail pa kad stignes ti baci pogled :*

    OdgovoriIzbriši
  14. cizmice su predobre,
    ljepse od crnih, =D

    OdgovoriIzbriši
  15. I love the braun heels they are soo cool ;)

    Besos Storm

    OdgovoriIzbriši
  16. Ilda sta je sa ovim giveaway??? Ja cekala poslije 20h a nista... :(

    OdgovoriIzbriši
  17. lovely blog if you want we can followin each other??? bloghttp://comeduegoccedacqua.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  18. Čizmice su savršene. Čvrsto sam sebi obećala da ću takve nabaviti ove godine. I sreća za broj :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Wow cool looks!!!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    OdgovoriIzbriši
  20. Amazing shoes! I especially love those beige ones!
    Great blog, I'm following.

    xo Iga

    www.fashion-passion-love.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  21. Pregledala sam komplet blog i sviđa mi se sve,sve,sve . Svaki outfit ali nikako da svarim tu tvoju kosu,odnosno boju . Izgleda baš " mrtvo " pogotovo na slikama gdje ti se tjeme razlikuje od krajeva a te ekstenzije ( pretpostavljam hair clips ) ti odudaraju skroz . Na par slika sam vidjela opeglani dio tvoje kose koji strši tako sav izmoren i jadan i onda te ekstenzije savršeno ravno a potpuno druga nijansa :S puno bi bila bolja sa nekom "toplijom" plavom :) pozz

    OdgovoriIzbriši
  22. Bez cizmice su mi apsolutno predivne! I slazem se sa anonimusom iznad, obozavam tvoj blog, preslatka si i stvarno imas stila, mislim da ti jedino fali neka cool frizurica! <3

    OdgovoriIzbriši
  23. ILDA STA JE SA GIVEAWAY-OM???

    OdgovoriIzbriši
  24. Cool shoes!
    Kisses
    Aga

    Worlwide GIVEAWAY WITH SHEINSIDE !Come and win!
    www.agasuitcase.com

    OdgovoriIzbriši
  25. divne su, posebno ove bez! :)
    www.missbow-kristina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši