subota, 21. srpnja 2012.

Boots...

Baš kao što sam obećala,slike od čizmica.Nadam se da vas se sviđaju onoliko koliko i meni :D











Broj komentara: 46:

  1. Sretnice, predivne su!
    A ove cvene, za njih postoji samo jedna rijec Wooooooooow!

    <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Joooj crne su mi genijalne :) LINK!

    mia :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Uh, ove crvene su neodoljive. Divno, divno, jedva čekam outfit post :)

    OdgovoriIzbriši
  4. wow, red booties is amazing!
    following back with Bloglovin and GFC!

    OdgovoriIzbriši
  5. love the detail on the red ones!

    care to follow each other??
    following u now via GFC, pse check out my blog and hope you follow back
    http://afr0chic.blogspot.co.uk/

    #cyberhugs

    OdgovoriIzbriši
  6. odakle su ? daj linkove odmah, kako možeš postaviti slike ovakvih čizmica i ne napisati odakle su ? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ove crvene mi je cura jedna iz austrije kupila i poslala a evo link crvenih http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/ba/en/zara-S2012-s/189510/828094/ANKLE+BOOT+WITH+STUDDED+TOE

      a ove crne cu ti kasnije poslati link ne mogu da nađem :D

      Izbriši
    2. Znala sam da su crvene Zarine, baš sam ih i ja kužnula tamo ali rekoh da potvrdim ;D a za druge ne treba jer takve već imam one svoje ;D

      Izbriši
    3. Emina to ti je moja seka odgovorila :D ,sad je na mene red :Pricale smo bas za ove Zarine i rekla sam da se necu smiriti dok ih ne dobijem pa mi je kupila prijateljica u Becu bas kao i one sandale a ove crne znam da imas samo sto su moje kostale 30 funti za razliku od tvojih :DD

      Izbriši
  7. cizme su divota i jedne i druge! ove prve sam vidjela u Zari i totalno se raspametila,imaju jos par strava modela za jesen!
    super su super super super

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivne su. Crveni mi se malo vise svidjaju :)

    OdgovoriIzbriši
  9. oba para su predivna! ove iz zare mi se više crne sviđaju, ali i ova boja je lijepa.
    ove druge su također odlične *.*
    Dolly
    Unicorns, Heels and American Dreams

    OdgovoriIzbriši
  10. Hehe kupile smo iste cizme,samo su moje oboje crne:-)
    xx
    B.

    OdgovoriIzbriši
  11. Apsolutno su mi prelepe i jedne i druge, ali crvene su mi možda za nijansu <3 jer su taaako efektne i uf!

    OdgovoriIzbriši
  12. fenomenalne su!!
    odlican izbor knjige ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. loving the red boots!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Loved your new boots ;)

    kiss

    http://www.flashingstyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. nice shoes, especially second ;)

    OdgovoriIzbriši
  16. Lovely booties. We specially like the red ones, they are so awesome!! We need them :D

    www.everythingcanbefixed.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Are those the Chloe boots, or the knockoffs from Zara? I mean they're so beautiful I can't even understand if they're Zara! Excellent purchase!

    Do you wanna follow each other with bloglovin? Let me know if you followed me so that I follow you back!

    xx
    Elena - blue velvet

    OdgovoriIzbriši
  18. Those shoes are both jaw-droppingly gorgeous. Love'em!

    I'm now following your blog, hope you visit and follow back if you like my blog too <3

    sartorialconnoisseur.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  19. Love it, can't wait to see what you do next! Come check out my blog, maybe we can follow each other!
    Material Fixations

    OdgovoriIzbriši
  20. OOOO kako su lijepe. Daj molim te djevojko stavi link za ove crne cizmice, jesu li prava koza, za koliko stizu koja je cijena u KM? Odlijepila sam, molim te stavi link!!!! Pusa!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. molim te odgovori, klikam refresh kao luda. pleaase link za crne cizmice :(((

      Izbriši
    2. kao prvo hvala ti na komentaru a ja sam nasla kopiju top shopovih na ebayu i posljednje su bile,sad sam isla da ti nadjem link ali ova firma nije vise registrovani korisnik,ukucaj ambush boots na ebayu pa vidi sta ce ti izbacit :D

      Izbriši
  21. Vec sam trazila sve zato i sam ovdje i navalila na link... i nema ovih varijanti kopija, :((( tako sam tuzna sad, hvala ti kako god, super si, pusa.

    OdgovoriIzbriši
  22. I love shoes <3 im obsessed. These two pairs are super cute

    Alexa <3
    http://sleepeatbreathefashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši