ponedjeljak, 28. siječnja 2013.

Time of my life

Jucer je bio savrsen dan za slikanje,tako da sam ja maksimalno iskoristila tu priliku uprkos mojoj cupavoj frizuri koja je posljedica noci prije :)
Nkon prvog promasaja sa kupovinom Marant lookalike patikica ove su me odusevile,prava koza,savrsen oblik,sta jos da trazim .Na predzadnjoj slici prepoznat cete moju prijateljicu i blogerku Sabrinu,ludo smo se jucer proveli :D

Yesterday was perfect day for shooting so I take the most of it despite my messy hair.
My sneakers are amazing wouldn't you agree.
Behind me you will recognize my friend and blogger Sabrina,we had the best time ever!












Coat,pants,sweater:New Yorker
Bag:Celine inspired
Sneakers:Isabell Marant inspired

31 komentar:

  1. Definitivno meni najdraza kombinacija <3 plava ti savrseno stoji uz ovu boju kose :)

    :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Chic look,love the sneakers and bag
    http://shana-style.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlicna kombinacija :) A frizura ti je super :)

    OdgovoriIzbriši
  4. oj ova kombinacija je premocna..bas si dobro istakla kosu :)

    OdgovoriIzbriši
  5. kombinacija je premocna...bas si istakla kosu plavom bojom :D

    OdgovoriIzbriši
  6. ova mi se kombinacija previse sviđa
    moram pogledati te kozne hlace u new yorker predobre su :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Las zapatillas me encantan! besos

    OdgovoriIzbriši
  8. Boja kosa je malo čudna, tek sad vidim :D nisam sigurna na šta vuče ali nema veze, sve ostalo je perfekt . Ostajem pri tome da si broj 1 u BiH a i šire !!!

    :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehe ovo je nus pojava povratka u plavo nije definitivna nijansa :) Hvala ti puno uvijek me oraspolozis :*

      Izbriši
  9. Obožavam tu plavu,veličanstvena je :)

    OdgovoriIzbriši
  10. really love this look!I'm a new follower
    check my blog and follow back if u like it?

    Patchwork à Porter

    OdgovoriIzbriši
  11. cool outfit! nice shades of blue color!

    OdgovoriIzbriši
  12. Obozavam ovu nijansu plave....Divno! Samo druga boja kose!

    OdgovoriIzbriši
  13. Super kombinacija! Boje su predivne :D

    OdgovoriIzbriši
  14. isabel marant <3 divnoo

    http://www.fashionmuffins945.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  15. odlicna kombinacija boja! Moze li molim te link za tenisice? ako ne tu onda molim te na mail! odlicne su!

    OdgovoriIzbriši
  16. Draga, moze li molim te link za torbu?
    Savršena kao i uvijek.. :)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  17. Moze li link od torbe na mail?
    Savršena kao i uvijek..:-)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  18. Draga, moze li molim te link za torbu?
    Savršena kao i uvijek.. :)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši