utorak, 6. studenoga 2012.

Back for good

Jesam li vam nedostajala :D?
Vi meni sugurno jeste ali necemo sad postati emotivni :)
Kao sto mozete primjetiti nabavila sam novi aparat,rijec je o Nikonu D3100 i moram reci da sam pre prezadovoljna.Zelim se zahvaliti Erminu Celikovicu koji mi je pomogao da savladam najvaznije cake ovog aparata jer je sve to za mene previse komplikovano .Danas je malo vise slika jer zaista nisam mogla da odolim ,uzivajte :)

Hey guys did you miss me?
I bought new camera :Nikon d3100 and I just love it.I would like to thank Ermin Celikovic for helping me understand some of it options becouse it's too complicated for me.I put more pictures today but I could't resist,enjoy :)












Zara skirt
Romwe blouse
Sheinside coat
Go jane shoes

Broj komentara: 38:

  1. Eee, da te ne znam, pomislila bih da si neka od onih famoznih svjetskih blogerica !
    Divno, mila, divno !

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan outfit.
    Imamo isti fotoaparat. Slike su ti fantastične.

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  3. Slike su fenomenalne. da budem iskrena, nisam ni pogledala outfit na prvu već kvalite slika..hahaha :P
    Košulja i suknja su mi sjajne <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Vidi se razlika na slikama,bravo!Bas volim sandale i grilonke;)
    xx
    B.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kaputićććć je presladak, ukrast ću ti ga, super fotke, čestitam za aparat, da potraje abd :)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Divne slike, primjeti se bas,a i outfit je prelujeppppp, razbolih se od kosulje i kaputica, Ilda welcome back honey!<3 <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Ilda gdje si kupila suknju? previse mi se sviđa :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Adela sreco bolje ti je da sjedes jer ovo sto cu ti sad reci nije za ljude sa slabim zivcima :D,trazila je ja mjesecima,nadjem na ebayu za 70 funti i skontam hajd dat cu ja te pare za nekih mjesec,mozda dva i nadjem u Azelu identicnu (Zarina je btw) za 2 km :D :*

      Izbriši
    2. Hahaha čitam ovo i ne vjeruje, kontam nije valjda dala tolike pare jer sam i ja u azelu istu uzela za 2 km hahahaha :)
      Mia:*

      Izbriši
    3. azel je cudo,kazem to iz svog iskustva :D

      Izbriši
    4. aaaaaa i ja mjesecima trazim slicnu i ulazim u azel samo radi toga jer se nadam da cu naci nesto slicno (naravno za male pare), ali nista :(
      odlicna je, mnogo mi se svidja kako si je kombinovala sa tom kosuljicom :)

      <3

      Izbriši
    5. joj i ja sam je nasla u Azelu ali mi je bila premalena... 2 dana sam tugovala :/

      Izbriši
  8. I'm still learning things about my Nikon D700!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ilidic ovaj outfit mi je fenomenalan, sve boje su tako lijepo uklopile, al kaputic je pre kjuutt.
    Koliko kosta dostava sa ove stranice Go jane shoes za BiH, jer imaju fin izbor cipela?
    Gdje si kupila novi aparat i koliko je kosatao, jer su slike puno bolje?

    OdgovoriIzbriši
  10. Preslatka!! Dopada mi se bas kaputic :D

    OdgovoriIzbriši
  11. konacnoo nakit sat i ogrlicaaa...:)) predobrii su i svidja mi se kombinacijaaa...samo tako nastavi!! :D

    OdgovoriIzbriši
  12. super je kombinacija (suknjica i kaputić su vrh!) , samo što grilonke grozno izgledaju, ili su ti velike ili su stare, u svakom slučaju: loše.
    a i kosa ovako slijepljena ne djeluje baš...kako bih ti rekla, oprano.
    pohvalno je što nosiš nakit, a i boje su divne.
    pozz.

    OdgovoriIzbriši
  13. ovo mi je predivna kombinacija..puna boja, a opet ne pretjerano..odmjereno i sa stilom :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Me encanta. Un look muy colorido y alegre.

    Un saludo so chic.

    http://sochicbypatricia.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Meni je sve super osim grilonki djeluju velike i zgužvane na stopalima
    Emina

    OdgovoriIzbriši
  16. Stvarno me zanima gde si kupila ogrlicu, posto trazim takvu celo leto! Evo novembar mesec a ja jos uvek nisma nasla :'D♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam ja istu ogrlicu iz H&M-a (placena 7 eura ) :D

      Izbriši
  17. Love this pink outfit!What kind of camera you bought?It's really good one for sure!

    http://fashioncareofwoman.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  18. love the colour's and everything!
    love to read your blog and look at your outfits!

    xx
    vikingmode.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  19. Divne sandale, divan kaputic, jako lep look!:)

    OdgovoriIzbriši
  20. your outfit is loveley.
    the coat is amazing.
    have a nice day ♥

    OdgovoriIzbriši
  21. Baš se primjeti razlika u fotografijama, i super ti stoji ta ciklama roza.
    I jebla ja sebe ako primjetim šta ti je to s grilonkama, a baš sam vraćala da se zagledam, triput.

    OdgovoriIzbriši
  22. Kozna suknjica<3
    A pink sandale i kaputic su famozni!

    OdgovoriIzbriši
  23. Great post! I'm your new Follower.. I hope you visit my blog sometimes. Thanks! :) Kisses from VV!!

    OdgovoriIzbriši
  24. I really love this outfit. Gorgeous!

    ▲ WOLF WHISTLE ▲

    OdgovoriIzbriši