utorak, 27. ožujka 2012.

Turban

Priznajem!Luda sam za ovim boho asesoarima,posebno tzv pocahontas trakice ali ono cime sam u poslednje vrijeme posebno okupirana su turbani ,toliko sam zaljubljena da sam odmah nabavila u 5 boja :D. Posto ja uvjek  unaprijed znam sta cu obuc uz koji komad tako su i ovi turbani vec rezervisani pa evo prvog outfita sa bez turbanom,sivdjal vam se :D






I admit! I just love this hair accessories especialy turbans,I just buyed it in 5 colors,and this is my first outfit with first color,so what do you say,do you like it :D
I wore:
Zara blouse
Handmade jacket
HM leggings
YSL ring

43 komentara:

  1. Thanks so much for stopping by my blog and for following,thank you it means so much.
    Love your style,truely fabulous x
    Following you too x

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja volim turbane, ali ne stoje meni nikako :/ a tebi odlično stoji taj :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Thank you SO much for being my new follower. That turban looks good on you!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala na predivnom komentaru .Prelep outfit,a turban je stvarno divan i lepo ti stoji :) Pratim :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa i interesantna kombinacija!:)

    OdgovoriIzbriši
  6. turban je odlican!gdje si ga kupila? predivan je!

    OdgovoriIzbriši
  7. Super lokacija za slikanje i jako ljepo ti stoji turban!

    OdgovoriIzbriši
  8. I like your blog, its very nice :)
    follow me :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Kombinacija je precool, posebno mi se dopadaju hlače :)

    Mia :*

    OdgovoriIzbriši
  10. Ajjj koji super outfit... i ja sebi trazim turban, ali nisam jos nigdje nasla za moju glavu, poprilicno je mala :(
    Gdje si ga nabavila???

    Lp :**

    OdgovoriIzbriši
  11. http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=turban&_sacat=0

    evo link za sve one koji zele da si kupe truban nisu skupi a dolaze u roku 10 dana :D

    OdgovoriIzbriši
  12. odlican je turban,super ti stoji.....znaci i ti si taj tip...jedan savrsen predmet se mora imati u vise boja...i ja isto :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Obožavam turbane i bilo koje druge ukrase za kosu :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja turbane nikad nisam nosila i ne znam kako mi stoje, ali na tebi izgledaju fenomenalno :)

    OdgovoriIzbriši
  15. odlično ti stoji turban! sviđaju mi se jako i hlače! lijepa kombinacija. :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Thanks for commenting,you look perfect

    xoo

    http://nomambojambo.blogspot.com/

    PS: I'm now following you

    OdgovoriIzbriši
  17. i love your jeans!!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Pa ti si genijalna! I priznajem i mene si nadmasila!
    5 komada! :)) wow! btw jedva cekam da vidim ostale ;)
    Super ti je ovaj outfit! mnogo mi se svidja! pozzzz

    OdgovoriIzbriši
  19. I adore your blouse and those shoes! Lovely!

    Lia
    http://theperksofbeingagirlygirl.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  20. KAKO SI SLATKA!! ne bih mogla zamisliti turban u boljoj kombinaciji! Savtsen outfit!
    poseti moj Chloe giweaway: http://anastasija-stasha.blogspot.com/2012/03/international-sunglasses-giveaway-chloe.html

    OdgovoriIzbriši
  21. Ajme kombinacija je savršena :)
    Turban ti odlično stoji, a za hlaće i jaknu bi ubila <3

    ljubim te

    OdgovoriIzbriši
  22. Extra si napravila taj turban,bas mi se svidja,inace malo sam listala po tvom blogu,super stil imas!poz!

    OdgovoriIzbriši
  23. loveee your hair, hope you liked my blog :) kisses*

    OdgovoriIzbriši
  24. Odlicne helanke!

    http://style-trigger.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  25. I love the tuban and your pants :) you look lovely **

    OdgovoriIzbriši
  26. Autor je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  27. thank u for visiting my blog! i loved ur outfit, and the scenary is beautiful!
    i'm following u via gfc, i erased the previous comment because i didn't realize u were already following me already, lol
    xoxo
    http://leopardandsalmon.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  28. hi! i love your outfit, now i am following you :) kisses n.n

    OdgovoriIzbriši
  29. Nice photos and very pretty blouse. Thank you so much for following.

    http://missbbobochic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  30. Hi dear, you have such fantastic style. The turban looks amazing, love the structure of your jacket. Happy Friday!

    OdgovoriIzbriši
  31. Great blog!!! If you want take a look at my blog!!! Follow each other on GFC and Bloglovin?? Let me know!!! I follow you back of course!!! Kiss :D

    http://thefashionscan.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  32. love it!those leggings are so cool!

    OdgovoriIzbriši
  33. wow I'm so glad i found your blog Ilda ! i am totally in love with your style, all of your outfits are incredible :) definitely following you ! have a great weekend <3

    OdgovoriIzbriši
  34. Prelijepe slike. Super izgledaš, turban ti odlično stoji <3

    OdgovoriIzbriši
  35. This looks great on you ! Such a cool outfit especially with the turban <3

    Love from the NaNa girls xoxo

    OdgovoriIzbriši
  36. girl,u got class of a fashionista.love it

    OdgovoriIzbriši
  37. super ti stoji.....moram i ja sebi jedan nabaviti...:)))

    OdgovoriIzbriši