srijeda, 7. ožujka 2012.

Lucky market

Finaly!Nakon 16-og pokusaja da ucitam slike uspjela sam :D
To mi je jedino opravdanje sto kasnim sa ovim postom i konacno da i ja nadjem vremena izmedju faxa i posla da posvetim sebi i stvarimo koje me ispunjavaju,kao sto vidite posjetila sam Lucky market i odusevljena sam kolicinom kreativnosti i pozitivne energije koja je tamo prisutna. Posto je taj dan za mene bio ispunjen do poslednje minute mog boravka u Sarajevu slika je i previse da bi stale u jedan post stoga sam odlucila da ga podjelim na 3 dijela:Prvi je ovaj sa Lucky marketa,drugi o ostalim lokacijama na kojim sam bila i treci my personal favourite outfit-shopping post.XOXO











Last Saturday I went to Lucky market in Sarajevo with my sister and I really enjoyed it.Since I have a milion of pictures and I simply could't put it in one post I will put it in 3 separate parts:First-Lucky market,second other locations I have been to and third my personal favourite outfit-shooping post,XOXO

Broj komentara: 10:

  1. Meni je baš zao sto nisam mogla doći, otišla sam kući, sledeći put moram doći, predobrih stvari sam videla na fotkama i kod tebe i kod Emine:D
    I da upoznam vas blogerke više:DD
    Kisses

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš su ti fotke super! volim takva mjesta, spoj dobrih ideja, entuzijazma i kreativnosti! nešto slično smo imali i mi u Zg, ArtOmat, sajam mladih dizajnera, slikara i inih kreativaca! da smo bliže, svakako bismo posjetile ovu vašu manifestaciju! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. jao ova moja je drama.. trebala si kofer ovaj isjeći bar da se ne vidi :D hvala ti što si došla još jednom i vidimo se i ovdje uskoro :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa izgleda da su svi bili na LM osim mene :(
    A ja još tu u Sarajevu i živim :X
    Pihh..slijedeći uzmimam bolovanje ako treba ali dolazim :)

    http://ladybug4sunflower.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. amazing market

    www.cottoncandyinkbeauty.com

    www.mommyalldolledup.com

    OdgovoriIzbriši
  6. ima tu svega čini mi se! trebala si malo više zoom koristiti, više bi guštali u slikama

    http://babylovesfashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. you look amazing
    great pictures

    OdgovoriIzbriši
  8. Zdravo...pratim tvoj blog duze vremena i mogu te pohvalit da si osvjezenje na ovom nasem dosadnom balkanu..samo tako i nastavi...zamolila bih te da me malo uputis na stranice na ebay-u na kojima ti kupujes jer ja kad god trazim nista ovako fino ne mogu da nadjem :) ako ti nije problem..samo linkove da mi proslijedis :D hvala i sretno :*

    OdgovoriIzbriši
  9. cini se ima tu svega lijepoga :)

    OdgovoriIzbriši