ponedjeljak, 12. ožujka 2012.

Part 3



Evo ga i treci dio iako sam ljuta jer sam izgubila slike svih stvarcica koje sam kupila i koje su mi stigle proteklih dana,a kad opet razmislim mnogo se toga nagomilalo morat cu i o tome poseban post npraviti :D
Nosila sam:
 Vintage blazer
Zara blouse
HM prsluk
New yorker hlace
JC cizmice
XOXO





Broj komentara: 12:

  1. Aaaaa odličan ti je blog, i stil i ti si preljepa :)

    odsad te redovno čitam... pusaaa

    OdgovoriIzbriši
  2. Čizme više neću ni da komentarišem, obožavam ih, a i torba je super, baš zanimljiva :)

    OdgovoriIzbriši
  3. predobre fotke!
    litice i leopard marama= savrseno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlične fotkice! super ti je outfit...ah, Sarajevo u <3! Ilina

    OdgovoriIzbriši
  5. Taj vintage blazer mi je predivan!

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlična kombinacija:)Torba je baš lepa:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Savrsena kombinacijaaaa, braon+crvenoo.. JC savrsenstvo i pantalone isto! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivna kombinacija i stvarno ti super stoje te boje :)

    xx :**

    OdgovoriIzbriši
  9. Vrhunski spoj!

    http://style-trigger.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja u New Yorkeru nikako ne mogu da pronađem kožne hlaće :(
    Sjećam se prošle godine da sam naišla na jedne fenomenalne ali mi nisu mogle ni naviriti..od tada ne mogu nigdje da nađem kožne hlaće :(

    OdgovoriIzbriši