nedjelja, 11. ožujka 2012.

Part 2

 Kao sto sam i obecala sa zakasnjenjem jer nisam imala interneta nekih 5 dana evo i drugog dijela.Uglavnom bit svega je da sam bila u sjajnom muzickom studio i evo mali djelic atmosfere tamo,ako se pitate ko je ovaj zgodni mladic to je moj otac da isti onaj kojem prijeti srcani od mojih cipela,dakle narode ne brinite se jos je ziv :D.Moj otac iako krajnje kozervativno-radikalan lik je covjek sa nevjerovatnom inteligencijom,sjajnim talentom i neko na kog sam ponosna bez obzira na nase male intelektualne prepirke s vremena na vrijeme .Sa mnom je naravno moj Ajci ,moja seka i moj najbolji prijatelj ,i bas ovih dana razmisljam o tome koliko malo znamo o pravim vrijednostima u zivotu.Ja definitivno do skora nisam znala cijeniti koje je blago imati sestru jer je razlika medju nama 4 godine i mislila sam da nikad necemo moci razumjeti jedna drugu zbog toga,sto sam starija ta razlika je nebitnija.




 E sad restoran kojeg sigurno svi poznajete ,Chipas sjajna piletina i fantastican ambijent nesto sto svakako morate posjetiti u Sarajevu.


 Najbolja torta u BBI-u ikad ja sam je pojela svu iako sam nakon 2 zalogaja osjetila sitost i mucninu od kolicine glukoze u njemu ali znala sam da cu se sutra sjetiti da je ostao komad iza mene pa sam odlucila makar i na silu ga pojesti :D

 Just like I promised here is second part of my trip to Sarajevo and Lucky market,I went to music studio Tempo with my dad and my sister and then 2 of us had lunch in Chipas and of course desert in BBI center after that. XOXO

3 komentara:

  1. chipas mi se stvarno svidja! mjesto koje bi sigurno morala da obidjem kad bi dolazila u sarajevo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam već neko vrijeme bila u Sarajevu i moram priznati da mi baš fali! U ovom restoranu nisam nikada bila, tako da hvala na prijedlogu! Ilina

    OdgovoriIzbriši
  3. Chipas je sjajan. Tamo sam redovna mušterija :D

    OdgovoriIzbriši