četvrtak, 27. prosinca 2012.

Let it snow

Kraj godine je sve blizi  a ja nekako osjecam nostalgiju za snijegom,nadam se da ce do 31-og da padne bar malo snijega da osjetimo pravi novogodisnji ambijent.Na ovim fotkicama se ne smijem kao sto obicno znam jer imam herpes,pa se nadam da necete zamjeriti facijalnim ekspresijama :)

New Year is just behind the corner and I hope that by the 31,it will snow just a little bit .









Blazer:No name
tee:New Yorker
Pants:No name
Bag:Old Miu miu look a like OASAP bag
Zara boots
HM rings
Ebay bracelets

Broj komentara: 19:

  1. Ova kombinacija mi se svidja pravo,gdje si kupila sako?

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  2. Objavi ovaj kometar : I ja imam herpes i izgledalo mi je ruzno dns kad sam se slikala ali ti izgledas prlelijepo i pantole mi se svidjaju do neba!

    OdgovoriIzbriši
  3. Veliki like od mene :) Super ti šiške stoje i boja kosa je odlična!

    :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Ilda kako ti je fina nova frizura =D i kako su fine te cizme uz te hlace i tu majicu i taj blazer, =D =D nisu mi se svidjale te cizmice, al sad mi se svidjaju =D

    OdgovoriIzbriši
  5. love the blazer :)



    chocolatefashioncoffee.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Que originales son los botines! besos

    OdgovoriIzbriši
  7. amazing! :)

    xx,A.

    new post on:
    www.smilinglamorous.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Blazer mi je prekrasan i odlicno ga nosis <3
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  9. Bas je dobar outfit, odnosno svi ovi povratnicki! Izgledas bas sveze, a i kombinacije su mrak!

    OdgovoriIzbriši