utorak, 23. srpnja 2013.

Girly girl

Apropo moje jucerasnje konstatacije da nosim sve i svasta danas sam se odlucila biti malo zenstvenija (iako to natpis na majici demantuje ).Zaljubljena sam u ovu suknjicu i to je vjerovatno razlog sto sam je narucila u svim mogucim bojama (kad kazem sve moguce mislim na 3 dostupne boje) .
Dan je predivan i upravo zbog toga sam odlucila da post objavim malo ranije ,zelim da iskoristim dok je sunce i odo da se kupam citav dan a vama dragi moji zelim da dan provedete na isti nacin :)











Skirt:Chicanova
Shirt:Sheinside
Heels:Asos
Necklace:By Belma

Broj komentara: 9:

  1. Jaoo, te cipele zelimm ;)
    divnaaa :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Kosa ti bas super, i zdravo izgleda, ali ja sam i dalje vise za smedju varijantu :))
    super ti je suknjica !

    OdgovoriIzbriši
  3. Ilda ženo, oduševljavaš!! <3

    OdgovoriIzbriši
  4. I tu majicu, zajedno s haljinom, lijepo da mi spremis ^^
    Odakle je ? Ebay ?

    :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Prezadnja slika mi je wow! So girly!

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican outfit hani, sve mi se svidja :D :*

    OdgovoriIzbriši
  7. Suknjica i štikle su prepredivne! Zaljubljena sam, zeno :D

    OdgovoriIzbriši
  8. a opet stiklice mi najbolje :)

    xox
    http://ajnira.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši