četvrtak, 29. kolovoza 2013.

I love pink

Plava sam i volim pink u svim mogucim nijansama.Tuzite me.
Ne zaboravite me pratiti i na instagramu @ildashopaholic ovdje i posjetiti moju facebook stranicu ovdje


















Broj komentara: 16:

  1. Roza ti super stoji i odlican outfit <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Znači fenomenalno!! Želim sve ovo <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Zuti blejzer, pa pink..nemoj mi reci da imas i plavi jos!? Fantasticni su!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ljubavi imam ih svih boja a ovaj imas na sheinside :)

      Izbriši
  4. Ženo, ovo je fantasticno! Najbolje do sada!

    OdgovoriIzbriši
  5. Da, prekrasno ti stoji ! Ja rozu boju mrzim i gotovo nikad ju ne nosim, ali u rock girl !

    OdgovoriIzbriši
  6. ja sam odusevljena...predobro slozene roze nijanse...:)...odljubila sam se od cipela s platformama,ali ove su mi preslatkeee..:)

    OdgovoriIzbriši
  7. ocarana sam tobom i ovim outfitom

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja nisam fan pink boje ali ovo na tebi mi je super! Pa pozelim onda i ja neki pink blazer :D

    OdgovoriIzbriši
  9. prava barbie :)
    baš si mi se proljepšala u posljednje vrijeme, sve što obučeš na sebe izgleda fantastično!

    OdgovoriIzbriši
  10. You look so great !
    xx
    www.artemis-leblog.blogspot.fr

    OdgovoriIzbriši