ponedjeljak, 28. listopada 2013.

Thank you all

Mislim da se jos uvijek nisam zahvalila za nepunih 220 000 pregleda na mom blogu,hvala svima od srca ,puno mi to znaci jer su pregledi ustvari ti koji se racunaju i koji su mi pokazali da ne svrljam bezveze i da neko ustvari i cita moj blog :)

Razmisljam da napravim blog sale ,sta bi vi voljeli da vidite ?







Broj komentara: 15:

  1. so cute, I love it :)))

    xx
    ajnira.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Stikle kradem, pls daj link ? Prekrasna siii <3

    OdgovoriIzbriši
  3. ja sam bez teksta ostala,ovo je vrhunsko i sretno da bude svaki dan sve vise i vise posjeta :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je milina tebe gledati na fotkama! Sva si mi pozitiva <3

    Divna suknja!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ildice, stvarno si divna i zanimljiva =D suknjica mi je bas lijepa =D
    <3

    OdgovoriIzbriši
  6. joj, vrh zeno, rekla sam ti, odusevljavas me skrozz!

    OdgovoriIzbriši
  7. odlična kombinacija i sviđa mi se kako su fotke vesele:)

    OdgovoriIzbriši
  8. SJAJNO, SUKNJA PREDOBRA !!!! <3 <3 <3 :)




    http://style-squared.blogspot.ca/
    https://www.facebook.com/StyleSquaredByZM

    OdgovoriIzbriši
  9. Wow, toliko je lepa nijansa blejzera i model suknje. Cipele nisu u mom fazonu ali sve ostalo je savršeno

    OdgovoriIzbriši