nedjelja, 24. studenoga 2013.

Autumn colors.NOT!

Kazu od sutra snijeg.Pretprostavljam da su ovo moji poslednji outfiti sa golim nogama ove godine.
Ja idem drijemati malo jer sutra moram slikati sto vise outfita ,ljubim vas :)











Broj komentara: 11:

  1. jakna je odlicna, a ja se nadam da snijeg jos nece padati. ne volim ga nikako :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako je ta jakna savršena, ja se tebi divim sto jos uvijek hodas sa golim nogama, ja mislim da mjesec ne bi ustala iz kreveta zbog jajnika :))

    OdgovoriIzbriši
  3. imas super stvari ali steta sto ne podijelis linkove s nama citateljima :D

    OdgovoriIzbriši
  4. predivan blog draga imaš ali zaista divan slijedim te putem gfc fb and bloglovin pliz slijedi me natrag ako ti se sviđa :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Tako kazu. Nadam se da je istina. Obozavam prve snezne dane :) Jedva cekam tvoj post sutra, ocekujem zimsku kombinaciju :D Odlicna si zaista :*

    OdgovoriIzbriši
  6. Awesome look & cool pics
    http://heyhadrien.blogspot.com/2013/11/theres-no-good-advice.html

    OdgovoriIzbriši
  7. zaljubila sam se u boje i ovaj outfit, zeno kraljico moja :*

    OdgovoriIzbriši
  8. oj kako lijepa kombinacija zaista ti se divim ja nisam nesto od tih sarenih stvari al uvijek kad vidim na nekom drugom izgleda mi fantasticno .. svaka cast :) :*

    OdgovoriIzbriši