četvrtak, 14. studenoga 2013.

Story about THE lenses

Ovako nekako ide cijela prica:Za sve one koji ne znaju ja koristim Nikon D3100 i objektiv Nikkor 35mm f/1.8G,koje sam kupila na preporuku prijatelja.Obzirom da ja ne cackam puno vecinom sam slikavala na Auto ili Guide modu i nije mi se bas svidjalo sta dobijem a sta sam ustvari ocekivala.Odlucim ja kupiti 50mm i stavim svoj na prodaju u roku 24 sata 5 ljudi mi se javilo,ja se pravo iznenadila.Prodam ja njeg za cas i noc prije nego cu ga poslati ja odlucim malo provjeriti i uporeditit cijene na ebayu.Kad tamo gle cuda:Moj objektiv skuplji od onog koji zelim da kupim,tu se u meni vec javi zrno sumnje i ja odmah kontaktiram prijatelja da ga upitam za savjet.Ako vam kazem da je moj stari objektiv kod mene jos uvijek znat cete sta mi je savjetovao.Nakon toga pogledala sam i usporedbe na you -tube i jako su slicni ali 35 mm za dlaku prednjaci,tako da cu malo vise da se potrudim da shvatim sve funkcije svog objektiva jer mi je neko ljetos rekao:Ti ne koristis ni 10% od onog sto ovaj objektiv moze.A sad slikice dok je u zraku jos uvijek mirisalo na ljeto :)





Broj komentara: 8:

  1. Jaknaa <3
    Odlicna je kombinacija, i samo ti ju mozes ovako dobro nositi, ljubim jakoo :*

    OdgovoriIzbriši
  2. odakle je suknja Ilda ? daj link :D i da fazon sa svakim aparatom i objektivom je da se što više "igraš" s njim, isprobavaj razne opcije slikajući random stvari po kući ili kad si vani pod različitim svjetlima, pa ćeš se vremenom ispraksati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Emina kraljice evo link http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-WOMENS-ZIP-SIDE-SPLIT-FRONT-SKIRT-LADIES-BODYCON-LONG-MAXI-SEXY-LOOK-SKIRTS-/131024569963?pt=UK_Women_s_Skirts&var=&hash=item1e81ac466b

      Javi mi se ,da regulisemo onaj prsluk XD

      Izbriši
  3. Mislim da ce ti fotke izgledati bolje ukoliko ne budes vise koristila blur pri njihovom uredjivanju . Inace sve pohvale , jako si simpaticna !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno ali zaista ne koristim blur,to sam koristila prije 3 godine dok sam imala digitalac,al ocigledno da negdje grijesim :)

      Izbriši