ponedjeljak, 11. srpnja 2011.

FASHION COURT!

S obzirom na cinjenicu da jako volim modu i pratim modnu scenu kako nase tako i strane modne scene,imam vveliku zelju vec duze vremena da podijelim misljenje o modnim izricajima nasih "celebova" ako se za neke moze uopce primjeniti taj izraz.Ja cu kao sto se u narodu kaze prvo pomesti prasinu u svojoj avliji pa onda u tudjoj pa idem sa nasom Bosansko-Hercegovacke modnom scenom. Osim par nasih mladih blogera cije blogove citam i koji imaju zaista interesantne DIY savjete slabo ko da se moze u nasoj malo zemlji pohvaliti istancanim ukusom za modu tako da ja ne mogu nikoga specijalno izdvojiti da zraci nekom posebnoscu.Deen naprimjer je uvijek volio dobar i kvalitetan komad odjece pa je iz te ljubavi prema modi rodjena i ideja da upise studij na Panevropskom univerzitetu mada je i on lutao kroz svoje stilove ali mislim da je jedan od rijetkih poznatih osoba u Bosni koji prati modnu i u skladu s tim se i oblaci.

Medjutim imam neopisivu zelju da podijelim svoje misljenje o modi sledecih "celebova" sa ostatkom svijeta :
Naime iako nerado slusam tu muziku jer se kod nas nema gdje drugo izaci nego u diskoteke preplavljene ovom vrstom muzike vrlo dobro sam upoznata sa njihovim ukusom i smislom za modu i dugo vec pratim transformacije i sve modne "eksperimente" istih.Njih dvije su vjecite rivalke i vise je nego ocigledno da kopiraju mogu slobodno reci trenutno dvije najpopularnije pjevacice na svijetu:Rihanu i Lady Gagu.Vec znate o kome je rijec?! Naravno to su Jelena Karleusa i Seka Aleksic.



Vjerujte da sam dugo razmisljala koju od slika da odaberem jer ih ima toliko da se covjeku smuci. Ajde da neko od nas obicnih smrtnika kopira neku od njih to je sasvim normalno i ja imam pa5 uzora od kojih pokupim neke folove ali ovo je preslo svaku mjeru.Ali jednoj ipak dajem
prednost u "originalnosti kopiranja " a to je Seka.Sto se tice JK ima par slika zaista koje lice na Gagine ali su snimljene mnogo prije nego je Gaga uopce zapocela karijeru dok je ovaj "ofirluk" Seke Aleksic na granici normalnog i opsesivno kompulsivnog ponasanja.Kad sam prvi put vidjela frizuru pomislila sam ajd ok je to je trend i lijepo joj stoji mislim Aleksicka je zaista jako ljepa zena ali onda je pocelo zaista da postaje smijesno tetovaze,kostimi i tako u nedogled.


Zaista ne bih da pljujem po nikome i da se pravim kao da sam svom svijetu popila pamet ali stil je nesto s cim se covjek rodi ili ga imas ili ne!
Ti mozes kupiti najskuplja odjela,haljine i cipele ali uzalud sve to ako ti to ne znas iznijeti kako treba.Pimjetila sam u par navrata kako Aleksiceva vise puta zaredom nosi neke jaknice,dzempercice i uvijek na njih stavi bros sa logom Chanela.E pa flash news draga:Ne moras ti nama svima pokazivati da nosis Chanel jer neko nema ni za hljeba,dalje onaj ko treba da shvati da je to Chanel i ko imalo prati modu i nove trendove shvatit ce da je to Chanel a ne da na svaku majicicu koju obuces stavis taj bros,mada to je bilo aktuelno za vrijeme onog njenog realitiya nisam primjetila u poslednje vrijeme sto znaci da me neko vjerovatno preduhitrio ali eto morala sam to reci. Sad neko moze reci da sam fan JK,da hocu slavu preko Sekinog imena i slicne nebuloze ali ja sam obicna cura koja samo iskazuje svoje misljenje ne volim ni jednu ali respektujem JK jer je iskrena i jer je cura napravila karijeru ni od cega,nije neka pjevacica ali je to malo usavrsila,nije bila neka ljepotica ali danas izgleda zaista odlicno i zena ima stila mada me strasno iritiraju njeni kostimi za nastup.
Razumijem ja i modu i show biznis sve ali da li je ovo zaista adekvatna odjeca za majku dvoje djece i uopce za bilo koga.

Ja licno poticem iz vrlo konzervativne porodice i smatram da mozes izgledati jako ljepo i bez ovako provokativnih kostima.Znam ja i da je to materijal i da nije ona skoro gola ali ima ti kostima i previse i zaista jedna dama ne bi smjela sebi da dozvoli da se pojavljuje ovako.Sada da se opet vratim na Seku:vrhunac cijele price oko njenog neukusa je TURBAN! Mislim stvarno ona kad se na nesto zakaci nema dalje,prosle godine to su bile crne kratke haljinice sa raznim dodacima te kristalici te perje,razne sljokice,naramenice a sada je turban.



Znam ja to je sada IN ali zeno draga ne moras na 10 nastupa zaredom to nostit ,stavi jednom pa kroz mjesec opet odnosno umjereno a novo forsiranje je meni licno samo znak neukusa

Jao napisa se ja svasta nadam se da nisam stogod zaboravila a ako jesam tu je uvijekpart 2.Ako vam se svidja javite se,prokomentarisite,dajte prijedloge koga sledeceg da komentarisemo a ja za uzvrat obecavam da ce sledeci dio biti jos interesantniji,hvala svima koji me citaju i podrzavaju XOXO

Broj komentara: 6:

  1. Nemam rijeci! Seku cijenim samo iz jednom razloga: Odrzala je humanitarni koncert u Zenici za momka kojem je hitno trebala pomoc i za to: Svaka cast! Sve ostalo... :S
    Ljubach!
    K.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jooj srecice moja hvala ti mnogo i ja to zaista cijenim ali kad je stil u pitanju tu nema polemike :*** <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Dijelimo misljenje,nema sta;) Nisu one Chanela vidjele ni na slikama,bas me zivcira to guranje narodu pod nos!
    Ljub
    B.

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala ti ljubice puno puno,ma odkad to trpim morala sam nekako da se ispraznim ;)***

    OdgovoriIzbriši
  5. ma pošto ja inače ne gledam tv a i one su zadnja stvar na svijetu koja me zanima, moram reći da sam se sad baš ismijala ovom kopiranju, kad bilo koja ovakva pjevačica izađe u nečemu svojem i orginalnom.. smak svijeta. a što je najjadnije od svega.. one plaćaju stiliste! zašto pobogu?

    OdgovoriIzbriši
  6. Ni ja takodje ali kad god uplaim TV ili uzmem novivne ovo me uzasno iziritira kad je to toliko ofirno,morala sam to spomenuti :D

    OdgovoriIzbriši