petak, 22. srpnja 2011.

Style Diary

Ovih dana sam dobila ponudu od Push it magazina da uradim Modni dnevnik koji ce se sastojati od mojih 7 slika i kratki opsi toga sto nosim uglavnom evo slikica koje nisam poslala a moj modni dnevnik mozete pogledati na linku na kraju posta.Takdje sam odlucila da post pocenm pisati i na Engleskom jeziku jer imam puno prijatelja sa lookbooka koji ne govore nas jezik.

Evo za pocetak par slikica a kako budem objavljivala nove na lookbooku tako ce i pratiti jednu pricicu na mom blogu,hvala svima na podrsci ;)



Few days ago editor from Push it magazine asked me to do Style diary ,so my mission was to take picture every day I went out and create small article for 7 looks. Check it out on link below and here are some pictures I took for photoshooting,thank you for reading XOXO

Blouse Zara
Belt vintage
Bag vintage Louis Vuitton

3 komentara: