utorak, 28. lipnja 2011.

Fashion is my pasion :D

Eh ovo ce biti malo duzi post ,s obziroma da na mom lookbook profilu ima vise stilova,da ja ne bih za svaki posebno pisala blog napisat cu par njih sa vise stilova,da bih nadoknadila pauzu posle prvog bloga,jos se ucim ;) e pa evo prve kmbinacije jeste malo starija al ajd moram i to postavit.
Ovo mi je najdraza do sad kombinacija toliko sam komplimenata pokupila mislim da cete shvatiti i zasto.




Eh evo sad jos jednog meni posebno dragog looka;)





Ovako sto se mogu sjetiti,blejzer bijeli je zara,bijela suknja narucena s interneta,plavi top takodje s interneta(River Island),torba,cipelice sve s interneta(God bless the online shoping)drugi look sorc zara,blejzer crni HM ;) Hvala svima i koji citaju i koji ne citaju mada je vise ovih drugih jer sam nova ali optimista sam ja bit ce vas do sledeceg posta salut :D

2 komentara: