petak, 24. lipnja 2011.

Copy paste

Eh ovako ja zaista nemam nista protiv kopiranja stila odnosno nekih sitnica od drugih osoba ,mislim pa svi to radimo zar ne? Ali taj copy paste sindrom je kod nekih ljudi toliko izrazen da ja vise ne mogu da izdrzim,i onda se pitam kako da dam do znanja pojedinim osobama da me to iritira ali kako opet ostati covjek i ok s njima,face statusi ne pomazu mozda se nece ni prepoznati a mozda ce ih iziritirati u tolikoj mjeri da ce pokrenuti citav "rat-statusa".
Da kazem licno zao mi da ih uvrijedim,ne mogu ni to tesko mi i onda se to pretvori u jedan zacarani krug kopiranaja,iritiranja i oprastanja.
Eto to je nesh sto sam htjela da podijelim ali necu vise o tome evo nesh sto definitivno nije nicija kopija ali ako se nekome svidja feel free to copy just do not wear it in Tuzla hihihi salim se nadam se da ce da vam se svidi moja kombinacija koja je stara nekih mjesec dana ali eto stigla je na red ;)







Za kraj sam ostavila jednu sliku sa mojom gorom polovinom ;)
Suknju,i top sam narucila sa interneta,sandalice sam kupila u Tuzli u radnji pored Rome,ko je iz Tz znat ce na koju mislim,sakoic je HM,a torba je narucena iz Kine

Nema komentara:

Objavi komentar