srijeda, 22. lipnja 2011.

Colors of the season

Ovih dana sam opsjednuta idejom da dopunim svoju ionako preplavljenu kolekciju obuce jos nekim cipelicama pa sam narucila si par Ch.Louboutinkii Gianmarco Lorenzi ali dok one ne dodju evo jedne kombinacije koju sam obukla na ispit,malo neprikladno ali ispit je kratko trajao tako da oprostit cete mi ;)






Jeans ide uz apsolutno sve boje,mada ovaj put odlucila sam se za pink kombinaciju jer mi plava boja dodje jos vise do izrazaja,eh asesoar koji ovdje odudara je torba ali ne zato jer nemam pink vec iz razloga sto vec svi znamo da je to apsolutni hit ove sezone bilo da je rijec o cipelama ili torbi ,jaknici bitno je da bar jedan detalj odudara od ostatka outfita i wuala izgledamo kao da smo dosli pravo iz Milana ;)
Nije mi aparat neki pa slike nisu bas "umjetnicke " ali kad ja ne mogu ustediti za knjigu a kamoli za aparat mislim da su ove slike sasvim pritojne ;)
Nastavak uskoro :)

Nema komentara:

Objavi komentar