srijeda, 15. lipnja 2011.

Blue and Yellow

Prosle sedmice bile su mi poprilicno burne tako da evo napokon nastavljam sa blogom.S obzirom da vikend koji je iza nas mojh nije bilo kuci i mami nece pozliti kad vidi moje 10000-te stiklice morala sam u setnju povesti moje nove bebice,evo o cemu se radi ;)


Na pocetku mislila sam da sam skroz promasila temu ali sad vidim da i nije bila tako losa ideja ,evo sto je u konacnici ispalo ;)




Nadam se da necete zamjeriti na slikama su moja sestra i najbolja drugarica ,bila sam bolesna pa se nisam slikala nesh puno ovo su najvjerodostojnije slike koje imam,ubuduce obecavam vise slika.
Sto se tice kombinacije suknjica je HM,kosuljicu sam kupila u Mitexu,torbu narucila preko interneta a cipele naravno Christian Louboutin ;) Hvala svima koji citaju

4 komentara:

  1. Aaaaa cipelice su savršene. Extra ti je svaki outfit,predivan i unikatan,kao i ti sama.Svaka čast ;). Sad me zanima,gdje si kupila cipele,žžžželim i ja :(.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaooo Selma hvala ti ja sam nova u blogovanju i svemu i svaka vrsta podrske mi puno znaci,ja radim s tim cipelama odnosno suradjuejm sa firmama koje ih prodaju tako da sebi kupujem od njih ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. thank you very much,those are my favorite ;)

    OdgovoriIzbriši