četvrtak, 13. rujna 2012.

All that glitter

Znam da ce sad svi pocet da se zale zbog vremena ali ne i ja ;) Ne mogu objasniti koliko sam sretna sto su temperature malo spale i sad konacno mogu oblaciti sve jaknice i cizmice koje sam marljivo skupljala preko ljeta ;)

I just love the weather these days it's a bit colder and I simply enjoy it :)

















Shirt:Lookbook store
Skirt:Sheinside
Boots:Ebay
Bag:Ebay

Broj komentara: 28:

  1. Iskreno, ja niti jedan od ovih komada koje ti nosis na sebi, ne bih nikada obukla, ali ti to nosis odlicno.
    Keep doin' !

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  2. Odusevljena sam svakim komadom! odlicno nosis, slazem se sa Midhetom!

    OdgovoriIzbriši
  3. swietna stylizacja, genialna skirt ! codne buty:) zapraszam do siebie !Mfashion buziaki

    OdgovoriIzbriši
  4. nice!


    http://worldofadel.blogspot.cz/

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako si lepaaa!
    Ova kombinacija mi je fenomenalna!
    Pratim te.
    P.S. molim te posalji mi link odakle si narucila top :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvalaaa evo i linka ;) http://www.ebay.com/itm/Woman-Cover-up-Bling-Sequined-Slouchy-T-Shirt-Top-Tee-/180959914509?pt=AU_Womens_Clothing_2&hash=item2a220d2a0d

      Izbriši
  6. Zašto ništa nisi stavila u torbu? Preružno izgleda ovako prazno. :/ vidiš i sama na trećoj fotografiji. Mada svakako je previše kič, ali dobro, o ukusima se ne raspravlja. :)
    Selma

    OdgovoriIzbriši
  7. maica mi je prejaka....mogu je zamisliti u svom ormaru...:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ilda,predivna sii :D Kad ces das stavis slike sa vjencanja?

    OdgovoriIzbriši
  9. love your look especially your shoes!
    this combination of colours is perfect:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Dobre su ti čizme...svidja mi se kako si iznijela ovako zatjevnu kombinaciju...i hvala ti za komentar, ne voli me aparat :)))...ja baš gledala da li te ima ali nisam te uspjela vidjeti...:**

    OdgovoriIzbriši
  11. Thank you so much for your comment and the "follow" :) I followed you back!
    Very nice blog :D

    The Celebrity Look

    OdgovoriIzbriši
  12. Loving this glitter top! Following you back!

    OdgovoriIzbriši
  13. Very cute and pretty!
    I don`t mind the colder weather neather.

    XO Arezu

    OdgovoriIzbriši
  14. Woooooow preslatka,sta reci vogue girl ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. I love every singel piece! the boots, the skirt... ahh beautiful!

    OdgovoriIzbriši
  16. Jaoo,napokon netko tko voli "šljašteće" stvari.. Top je fenomenalan :DD
    I ja sebi definitivno moram naci tako neki top,ili haljinu! :))

    OdgovoriIzbriši
  17. A, joj, kako si preslatka... <3 Pratimo te ubuduce! :D

    http://sparklyget.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  18. In love with that top and shoes!

    http://johced-ourjourneytoeverywhere.blogspot.com/
    xxx

    OdgovoriIzbriši
  19. looove the outfit, especially the shoes. :)

    vikingmode.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  20. Previse...svega :/ i ulozi u odjecu koja nije s ebay-a!

    OdgovoriIzbriši