srijeda, 5. rujna 2012.

Denim on denim

Jos jedan dosadan dan na poslu.Druga sam smjena tako da mi cijelo jutro prodje u spremanju za posla a ostatak dana na poslu,









Jacket:HM
Jeans and shirt New Yorker
Shoes Mango
Bag ebay

Broj komentara: 39:

  1. Godi ti brak,super izgledas;)
    xx
    B.

    OdgovoriIzbriši
  2. Denim on denim the best combination!

    http://leguidedelama.blogspot.com
    Don't forget to watch my MakeUp Tutorial--> http://www.youtube.com/watch?v=8dtuph8EgUI&feature=plcp

    OdgovoriIzbriši
  3. Tooo Ilda, samo postuj cesce:-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Dopada mi se outfit! Naocare i ta frizura ti odlicno stoje!

    OdgovoriIzbriši
  5. Po meni, do sada definitifno najbolji outfit !
    My favourite !

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  6. Gorgeous look, love the bag
    http://shana-style.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja niiiiikkkkakkooo ne volim denim - denim ... što se mene tiče,to mi je najgora kombinacija :/ cvike ti stoje odlično i tek sad na ovim slikama se vidi kako još imaš crvenkasti odsjaj na kosi :D

    OdgovoriIzbriši
  8. I love this look!

    http://johced-ourjourneytoeverywhere.blogspot.com/
    xxx

    OdgovoriIzbriši
  9. This look is beautiful and you look beautiful in it!! x

    thisishearts.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. ovo mi se mnogo svidja!! jakna je extra :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Love your jeans and your bag! Kisses

    OdgovoriIzbriši
  12. Ilda super ti je outfit,meni se ovaj posebno svidja :). Mogu li znati odakle je torba,extraa je! :) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno torba je sa ebaya ima ih bas puno :)

      Izbriši
    2. Link torbe pls :D

      Izbriši
  13. wow! odlicno izgledas! mnogo mi se svidja kombinacija! a stikle su mnogo dobre!

    OdgovoriIzbriši
  14. kosa ti je odlična na ovim slikama!!!!!
    ps. gdje to radiš kad možeš u ovakvom jeans-u na posao? ovo pitam jer ja nažalost na moj posao ne mogu ovako obučena. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kao prvo hvala ti puno puno ;) a radim u new yorkeru pa nase su hlace kad mi neko sta kaze ja se na to vadim :D

      Izbriši
  15. Odlična kombinacija i ti super izgledaš...

    a u torbu i cipele sam se zaljubila, hehehhe <3

    pusa

    Matea

    OdgovoriIzbriši
  16. jao, ovo tako dobro izgleda! nekako rock-chic ;) baš odlično!

    OdgovoriIzbriši
  17. Great look. Very cool and stylish!


    There is a WORLDWIDE GIVEAWAY on my blog. Entering is very easy.
    Good luck :)

    OdgovoriIzbriši
  18. wygladasz pieknie! a twoja torebka jest idealna :)

    http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  19. bas mi se svidja! :D

    http://the-caramel-dream.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  20. Hello lovely, the outfit is very nice, but I love the bag, as always you hit it at all. kisses
    http://iwanttobeabigitgirl.blogspot.com.es/

    OdgovoriIzbriši
  21. I love your blog! This post is awesome!
    Check out my blog, write your opinion and maybe...follow?

    OdgovoriIzbriši
  22. Mislim da si napokon "ubola" boju kose koja ti pristaje... Ono sve ostalo je bilo...blaga katastrofa :) ali s obzirom da si uradila nesto po tom pitanju vjerovatno si i sama toga svjesna. Meni je outfit super, i vise volim vidjet ovako neke MANGO stvari nego neke sa ebay-a jer manje-vise ih isto platis a zna se sta je boljeg kvaliteta. TOO MUCH stvari imas sa ebay-a, pojeftine ti izgled, zna se da je fake. Bolje je da stedis i ulozis novac u kvalitetnije stvari. pozz :)

    OdgovoriIzbriši
  23. Moze li link za patike i torbu plavu sa ebaya?

    OdgovoriIzbriši
  24. KAko ti je samo kosa prelijepa :O
    Ova kombinacija mi je sjajna!! I totalno te razumijem za drugu smjenu..pih!! najgora smjena ikada :X

    OdgovoriIzbriši
  25. a ja bas mislim odakle mi je tvoje lice poznato i procitah u komentarima da radis u new yorkeru :)
    kombinacija je odlicna! ja sam isto razmisljala o kombinaciji teksas kosulje i teksas pantalona..prije mi je to bilo nezamislivo, ali sada imam potpuno suprotno misljenje..
    :*

    OdgovoriIzbriši