četvrtak, 27. rujna 2012.

Light purple

Finaly I completed some of my obligations today and I also have seen Emina and she really made my day.I'm in hurry now becouse my mother in law is expecting me ;),and I need to take photos of the outfit I will publish tomorow.
So tell me how do you like my new top and bag.

Danas sam konacno zavrsila neke obaveze na faxu koje vec dugo odgadjam a ujedno sam otisla i sa Eminom kafu i tako smo se ispricale i ismijale da mi je popravila dan.
Sad zurim kod svekrve na rucak ;) a usput cu da slikam novi outfit koji mozete ocekivati sutra .
Kako vam se svidja moja nova torba i top iz topshopa kupila sam ga za 4 funte na aukciji na ebayu :)













Top:Top shop
Bag:Ebay
Pants:New Yorker
Converse sneakers 

33 komentara:

  1. Uhh, bluzica je breathtaking !
    Charming, my dear.

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaoooo, tako njezna i divna boja, nikad se nagledati tvojih postova i slika, divno divno pre pre predivno! You just made my day

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivno!! Ova lila boja je fantastična i odlično ti stoji :) ♥

    OdgovoriIzbriši
  4. daj link gdje si torbu uzela,koliko si je platila...savrsena jeeee

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. http://www.ebay.com/itm/320960011971?var=510074710457&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

      36 dolara ;)

      Izbriši
  5. divne fotke i outfit! i meni je bilo super s vama danas i hvala vam na divnom druženju!

    OdgovoriIzbriši
  6. Torba je vrhunska!Boja savrsena!Ti meeed!;-)
    xx
    B.

    OdgovoriIzbriši
  7. Divna kombinacija. Ovde si bas preslatka. Mnogo mi se svidja kombinacija boja. I da, mnogo mi se vise svidja ova boja kose nego plava. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. svaki put sve vise odusevljavas :) odlicnoo!

    OdgovoriIzbriši
  9. Lovely ! :) That sweater is so nice!

    OdgovoriIzbriši
  10. Moram priznati da mi se mnogo više sviđaju ove tvoje opuštene kombinacije nego one fensi.

    OdgovoriIzbriši
  11. Sta studiras? Dobar outfit, torba kao Alexa savrsena :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Super kombinacija,bas mi se svidja ova njezno ljubicasta na tebi :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Super kombinacija,svidja mi se ova svijetlo ljubicasta na tebi :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Super kombinacija! Sviđaju mi se ove boje lagane ljubičaste, podsjećaju me na lavandu koju obožavam :) i još starke! ma sve za 5 ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Slazem se sa Biberlee, ove opustene kombinacije ti bas pristaju i divno izgledas u njima!

    <3

    OdgovoriIzbriši
  16. love the bag :)



    chocolatefashioncoffee.blogspot.ro/

    OdgovoriIzbriši
  17. You look great, love the colour of your pants
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdgovoriIzbriši
  18. super outfit, i jos da kazem da mi je drago da ovako cesto postujes :)*

    OdgovoriIzbriši
  19. Iz dana u dan si mi sve slađa :)

    OdgovoriIzbriši
  20. i ja se slažem sa ostalim curama...više ti nekako stoje ove cesual kombinacije, nego one fensi, i one ti stoje ali ovo si mi nekako ti :****

    OdgovoriIzbriši
  21. i love this combination .. wonderful ..

    OdgovoriIzbriši
  22. slatkica.. torba je predivna :) i ja se slažem da si mi najslađa u ovakvim kombinacijama <3

    Edina :*

    OdgovoriIzbriši
  23. Baš lijep opušten outfit! :)
    Super i stoji ova boja :)
    :*

    OdgovoriIzbriši
  24. Slažem se s curama, ove casual kombinacije ti odlično pristaju. Inače, sve si bolja... gotovo svaki dan pogledam tvoj blog :)

    OdgovoriIzbriši
  25. super outfit, opusten, a elegantan :)) http://ainthedreamland.blogspot.com/ citamo se? :**

    OdgovoriIzbriši
  26. I really need to invest in a pair of color jeans!
    Love that purple!

    www.johced-ourjourneytoeverywhere.blogspot.com
    Xxx

    OdgovoriIzbriši