petak, 14. rujna 2012.

Into the blue

As you may noticed I simply adore electric blue color and I combine it very often.
When I saw this jacket it was love at first sight but it was so damn hot whole summer so it kept waiting for better days.I just can't wait for winter to come and to put milion layers on me.I know winter can be a pain in the ass sometimes but summer temperatures really started to get on my nerves.

Kao sto su mnogi od vas vec primjetili jedna od mojih omiljenih boja je definitivno ova electric plava i jako je cesto kombinujem.Kada sam vidjela ovu jaknu prvi out nekad na proljece bila je to ljubav na prvi pogled ali je sve dosad camila u ormaru jer je bilo pretoplo.Kao sto sam i jucer napisala jedva cekam zimu da se ususkam i utoplim.










Jacket,pants,shirt New Yorker
Bag ioffer
Shoes ebay

Broj komentara: 27:

  1. Great outfit! Lovely shoes! :D

    New post on my blog, check it! :)

    http://theannelicious.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  2. aaaaaaaaa pantalone i stikle su fenomenalne! ali stikle.... bez rijeci sam! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uuuu...ova mise kombinacija baš sviđa :D
    Cipele su fenomenalne!! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow, unos zapatos preciosos.

    Un saludo so chic.

    http://sochicbypatricia.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. super mi je kombinacija...boju obozavam,bas kao i način na koji ti,neobicne i pomalo ekstravagantne komade,pretvoris u casual...fenomenalno...:*

    OdgovoriIzbriši
  6. Wau!! Stikle su grom gromov,a jakna im je odlican par, i nije ni cudo sto to je omiljena boja, predobro izgledas!

    OdgovoriIzbriši
  7. love it, pogotovo stikle i torbu :))

    OdgovoriIzbriši
  8. FANTAZIJA ! SVE od glave do pete !

    OdgovoriIzbriši
  9. Great pants and shoes!! Love them! The Celìne bag is awesome!
    kiss,
    Marta

    OdgovoriIzbriši
  10. ovo ti je jedan od boljih outfita,,i moze jedan savjet,slikaj se na nekim ljepsim mjestima i malo bolji aparat nabavi ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komentaru i na savjetu sto se tice mjesta vjeruj da nemam gdje zivim u relativno malom mjestu a i to nemam vremena jer radim a aparat mjenjam ako Bog da na proljece sad ide zima pa se ne smijem usuditi kazu bit ce gadna zima ;)

      Izbriši
  11. super kombinacija s dodacima plave boje! :))

    http://myfashionnook.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. Ildice, slatka si, kao i obično :) Samo se "s nogu čuvaj" :D Pohvale, u svakom slučaju ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. oh, cipelice su prekrasne! a i torba nije za odbaciti!
    odlično!
    Dolly
    Unicorns, Heels and American Dreams

    OdgovoriIzbriši
  14. Super outfit..Cipele su mi pre pre predobre..gdje si ih uzela ako nije tajna :))

    Posjeti i moj blog,voljela bih da se pratimo http://mypersonalclosetbysamra.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  15. Ildaaa <3 jedva cekam vise da te upoznam dolaziii :**
    p.s. stikle su ludnica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aaaj i ja majke mi jedva cekam uskoro ako Bog da ;) hvala ti puno :** <3

      Izbriši
  16. Ilda, ljubavi moja, pa sta mi radis vise, ovo je PREDOBRO!

    <3

    OdgovoriIzbriši
  17. Love the shoes!!

    www.squadofstyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši