subota, 1. rujna 2012.

Windy day

Hey guys I wasn't sure should I post this pictures or not,the wind ruined my hair and it was so hot I couldnt stay on sun more than 2 minutes so this is how it turned up,hope you like it.

Nisam bila sigurna da li da objavim ove slike jer mi je vjetar pokvcario frizuru bilo je pretoplo nisam mogla pozirati na suncu vise od 2 minute ali onda pomislih dodjavola sto sam se dzaba mucila i evo kako je ispalo,nadam se nije tako lose ;)










Everything except blouse ebay
Blouse second hand

Broj komentara: 29:

  1. Moj like za charapice. Vratise me u djetinjstvo kada sam imala cijelu kolekciju istih :)

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  2. Carapice *-*
    I ja sam kao Midheta imala veliku kolekciju ovih carapica u svim bojama!
    Preslatka si mi!

    <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Cute clashes!!!

    Love the aztec and neon clashes.

    Muchos Smiles,
    bb, xoxo

    www.ispythroughthekeyhole.blogspot.co.uk

    p.s. enter 'bubblybeccy' @checkout
    to receive 20% off

    OdgovoriIzbriši
  4. Świetne zdjęcia! masz śliczne włosy :3

    OdgovoriIzbriši
  5. Prva slika mi je totalni favorit :D

    OdgovoriIzbriši
  6. haha koliko dugo nisam videla takve carapice :D

    OdgovoriIzbriši
  7. ne krivi vjetar, on je dao svoj pecat i meni svidja takva tvoja windy kosa
    meni je treca slika favorit, nekoliko puta sam se vracala na nju :)
    :*

    OdgovoriIzbriši
  8. Da li znas,da li e bay isporucuje u srbiju?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U srbiji jos uvijek ne funkcionira paypal.com pa zbog toga ne mozete narucivati preko ebay-a.

      Izbriši
  9. Divna si predivna, odusevljena sam s tobom!

    OdgovoriIzbriši
  10. LOve this outfit! Love your top especially! :D You look so cute here! :D

    Btw, would you like to check out this new Bloggers Against Social Injustice network where fashion bloggers come together to make this world a better place.

    You can join in the fun by participating in events organized by the Bloggers Against Social Injustice committee & also at the same time spread the words of such good cause.

    Play your part & help those unheard voice be heard. You are just a click away! :)

    Website: http://bloggersagainstsocialinjustice.blogspot.com
    Facebook: Click here for our Facebook
    Twitter: Click here for our Twitter

    I hope to see you there! :)
    Cassandra
    backtofive.blogspot.com
    Bloggers Against Social Injustice

    OdgovoriIzbriši
  11. Carapice su super dobre!! I ta tvoja kosulja ti stvarno dobro stoji!!
    Love Lina
    linalista.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. very pretty :)
    Cerys <3
    xoxo

    http://thefashionpalace.blogspot.co.uk/

    OdgovoriIzbriši
  13. super su fotke, kao i kombinacija, i drago mi je da nisi odustala od objavljivanja fotki! vjetar dodaje malo svog zaigranog šarma ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Carapice i cipele su san!Neka si objavila slike;)
    xx
    B.

    OdgovoriIzbriši
  15. heheeh preslatko! :) imam i ja iste carapice! divna bluza, suknjica i neon stikle!

    OdgovoriIzbriši
  16. Preslatko..Predivne kombinacije :*

    http://mypersonalclosetbysamra.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši