ponedjeljak, 17. rujna 2012.

Ready for work :D

I know you're going to hate me after I tell you that I got this Zara pants and suit for like 5 bucks :D
I hate Monday and you can imagine why but I looking for weekend is the only thing that helps me  survive .
I love this shirt from Romwe hope you will love it as much as I do.

Znam da cete me zamrziti kad vam kazem da sam ovaj Zarin komplet :pantalone  i sako platila citavih 8 km :D
Ne znam za vas ali mrzim ponedjeljak jer znam koliko me posla ceka a petak je tako daleko mada samo iscekivanje vikenda nekako mi pomaze da prebrodim pocetak sedmice.Zaljubila sam se u ovu kosuljicu sa Romwea ,nadam se da ce se i vama svidjeti kao i meni :)



















I wore:
Shoes,suit,pants :Zara
Blouse: Romwe
Bag: Lookbook store

Broj komentara: 29:

  1. lovely outfit! i love the pop of color and how professional it is.

    lindsey louise

    hellomrrabbit.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Kad narastem i budem poslovna zena,ovako cu da se nosim:-))) Divno si iskombinovala boje,Ildic!
    xx
    B.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lovely color combination!

    Have a great week :)

    OdgovoriIzbriši
  4. A ne dali si me oduševila!
    Svaka čast!!!
    I gdje se nalazi ta Zara, ne mogu vjerovat da je to plačeno samo 8km, aaaa dođe mi da se preselim u BIH!
    :)
    A košuljica je savršena!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti puno na komentaru presrecna sam ;) a to sam kupila u Azelu to je Bosanska verzija Zare samo ostecene robe ili slicno mada ovaj moj komplet nema niti jednu greskicu ;)

      Izbriši
    2. Samo mala ispravka :) Azel nije nikakva verzija Zare, Azel je trgovina outlet koja uvozi robu iz inozemstva. Tu je prevladavala Zara iako se moglo naći i drugih marki. Najčešće se ne radi o oštećenoj robi, iako nekada se može vidjeti neka stvarčica oštećena ali rijetko...
      Zara je prodavala Azelu tu svoju robu koja nije prodana u stranim zemljama ali prije nekoliko mjeseci u BIH se otvorila prva trgovina Zare u BIH (u Mostaru) i stoga Azel više neće moći uvoziti Zarinu robu. Sada kod njih dolaze drugi brendovi. A šteta... tu se moglo naći Zarine robe po prejeftinim cijenama.

      Izbriši
  5. The gray with this color is a blast!

    OdgovoriIzbriši
  6. Bas mi se dopada kombinacija! :)))

    OdgovoriIzbriši
  7. ovo je fenomenalno...baš u mom fazonu...azel je zakon :****

    OdgovoriIzbriši
  8. odlicno mi je odijelo i svidja mi se kombinacija s tirkiznom....i ja sam svasta nesto kupila u azelu na sitne pare,jedva cekam hladnije dane...:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ove dvije boje si tako lijepo sparila, a komplet je divan, pravi ulov!

    OdgovoriIzbriši
  10. Stunning love the mix of colors in this outfit:)
    http://shana-style.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Love Your shoes ! :) Great colour :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ne da ti zavidim,eeee :D ja već neko vrijeme tragam za " odijelom " jer mi fkt treba ali nešto ležernije,baš kao tvoje :( aaaaaaa !

    OdgovoriIzbriši
  13. Beautiful combination of mint with gray!. kisses
    http://iwanttobeabigitgirl.blogspot.com.es/

    OdgovoriIzbriši
  14. nice and casual outfit.

    www.vikingmode.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Bluzicaaa<3Imam slicnu u mint boji sa belom kragnom i obozavam je.A super ti je cela kombinacija,sve mi se dopada :)

    OdgovoriIzbriši
  16. nemam rijeci ilda,ova ti je kombonacija nasjavrsenija do sad,te hlace,blazer,kosulja,torba,cipele,a tek frizura,,savrsenoo svaka cast.

    OdgovoriIzbriši
  17. jaaaako mi se svidja nova boja kose :) odlicno ti stoji :)

    outfit je odlican, moj favorit su sandalice :)

    OdgovoriIzbriši
  18. med si!!!!!!!!! ta boys formal kombinacija ti odlicno stoji! pantalone su savrsene! i boje si sklopila svjetski! ;)

    OdgovoriIzbriši
  19. Odlicno ! Luda sam za ovim neformalno formalnim outfitima :)

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  20. Odlicno ! Luda sam za ovim neformalno formalnim outfitima !

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  21. thanks so much for stopping by my blog and def would love to follow eachother!
    !! LOVING this mix of the peter pan collar top and those shoes! u look great!

    XO Meghan
    citrusrefreshingfashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  22. kosulja i sandale su mi fenomenalne :))

    OdgovoriIzbriši
  23. Lovely outfit! Gorgeous bag! Kisses

    OdgovoriIzbriši
  24. Ova bluzica i sklad ovih boja je savrsen i odlicno odmara oci :)
    Divno izgledas opet sa novom bojom kose.Jel da?? :)

    OdgovoriIzbriši