četvrtak, 6. rujna 2012.

They finally came!

Krenulo je ljepse vrijeme jeeeej (meni fkt dosta sunca i vrucina ipak sam ja zimsko dijete)
A da ovaj dan bude jos bolji dosle su i moje novi patikice koje sam u pocetku mrzila jer mi nije bilo jasno sta ljudi vide u njima ali eto na kraju sam i ja popustila i kupila jedne.
Ove slike su snjimljene za bukvalno 5 minuta jer je kisa pocela da pada ali eto bilo je par vrijednih objavljivanja,kako vama prolazi ovaj cetvrtak :)

Finaly my sneakers came Im so happy right now,do you like them?









Bag,sneakers,coat ebay
Leather leggings Zara
Shirt New Yorker


34 komentara:

  1. savršena mi je kombinacija tih patika i torbe...divota... Kako je hodati u patikama na štiklu:),jesu li udobne??

    OdgovoriIzbriši
  2. I love your outfit! Especially your bag and your shoes :D

    New post on my blog, check it! :)
    http://theannelicious.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  3. Patike su prelepe, i ja planiram da kupim jedne :**

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicno si ovo iskombinovala!!

    OdgovoriIzbriši
  5. like it :) looove the bag!
    vikingmode.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Super su patike. Koju ti karticu koristiš za e-bay? Meni paypal niti jednu ne prihvaća :-(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti ;) koristim visu debitnu karticu ona ima pozadi ona 3 dodatna broja ;)

      Izbriši
    2. A imam i ja ta tri broja ali opet mi ne prihvaća :(
      Možeš li još samo napisati iz koje banke je tvoja?

      Hvala ti :)

      Izbriši
  7. nice outfit, i love your style <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Wao patike su fenomenalne, moze link za njih

    OdgovoriIzbriši
  9. Moze li link za patike i torbu pls? :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Waoo patike su mi fenomenalne, ocarale su me, moze link za njih, plsss

    OdgovoriIzbriši
  11. Bravisimo Ilda :D od glave do pete,sveeee mi se sviđa ...

    OdgovoriIzbriši
  12. Outfit very cool and your sneakers are perfect!

    OdgovoriIzbriši
  13. Meni te tenice nisu ništa specijalno. Ne razumijem zašto su svi ludi za njima o.O
    Mislim nisu ni loše ali eto..nisam nešto luda za njima :/
    A znam kako ide to s kišom :/
    Ja se danas sva pripremila za fotosešn kad kiša :X
    Pihh!!

    OdgovoriIzbriši
  14. Love the jacket, those shoes and above all that bag :)

    WhiteCloset Fashion Blog
    Twitter
    Facebook

    OdgovoriIzbriši
  15. inace mrzim patike ali ovo si fenomenalno iskombinirala :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Predivna si mi! Jako mi se sviđa ova tvoja kombinacija! Kaputić je SAVRŠEN! <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  17. Predivne su mi patikice, i ja cu sebi nabaviti jedne :)

    OdgovoriIzbriši
  18. obožavam kombinacije plave sa crnom, i to kad netko to odlično zna iskombinirati! ti si genijalno sve složila i baš mi se sviđa outfit ;)

    OdgovoriIzbriši
  19. love blue, good look!

    http://iwanttobeabigitgirl.blogspot.com.es

    OdgovoriIzbriši
  20. Treba mi tvoja mala pomoc,gde da ti posaljem tu poruku na fb ili mail? :)

    OdgovoriIzbriši
  21. oh lovely, love the colour. the sneakers & the bag are talking to me.

    xox.

    OdgovoriIzbriši
  22. They look comfortable!

    http://johced-ourjourneytoeverywhere.blogspot.com/
    xxx

    OdgovoriIzbriši
  23. meni su predobre ove patike upotpune outfit totalno!

    OdgovoriIzbriši
  24. zakochana jestem w Twojej torebce :)

    OdgovoriIzbriši