utorak, 25. rujna 2012.

Sequined bra

Fotkice od nedjelje. Super mi je ovaj grudnjak uz ovu kombinaciju izlgeda kao da je haljina u pitanju :)











Broj komentara: 29:

  1. ajmee predivnoooooooooooo,,a frizura m je wooow,,nemam rijeci,,sve pohvale ildaaa :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uuuu Ilda fenomenalno!!!! Nemam šta izdvojiti, sve je savršeno!! :)
    :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Magnifique, ma chere, absolument magnifique !

    OdgovoriIzbriši
  4. danas sam vidjela ovaj grudnjak negdje, i sjetih se da si ih i ti kupila, i bas sam se pitala kako ces ukombinovat.. i evo.. wow! odlicno.. frizura ti je predivna, ne mijenjaj boju!!

    xx, Lejla

    OdgovoriIzbriši
  5. Kao prava trendseterica, divan bra, divna frizura!

    OdgovoriIzbriši
  6. amazing skirt ^^
    wonderfuuuuuuul
    kiss
    vendy
    http://simplelifeve.blogspot.it

    OdgovoriIzbriši
  7. blazer i stikle su ludilo! i grudnjak je cool :) ja sam sa bodljama neki porucila :) cekam da stigne! :)

    xxx
    K

    OdgovoriIzbriši
  8. Ne znam kako mozes tako savrsena da budes? :OOO Prelepaa sii

    OdgovoriIzbriši
  9. Predobar grudnjak...Super si ovo sve ukombinovala,odlicno ti stoji :)

    OdgovoriIzbriši
  10. jao lud je grudnjak..kakva hrabra kombinacija! super je što si ga iskombinovala sa nečim visokog struka :D a odakle su ove sandale?

    OdgovoriIzbriši
  11. what an amazing bra :)






    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. Ne mijenjaj boju :D i šta misliš kako bi se taj grudnjak uklopio na neku prozirnu košulju ? :/

    OdgovoriIzbriši
  13. that bra is amaaazing. you look really good :)

    Check out latest post on Milan Fashion Week Review!
    WhiteCloset Fashion Blog
    Twitter
    Facebook

    OdgovoriIzbriši
  14. super 'grudnjak'. super sandale. baš si dobro sparila taj gru na tu kombinaciju. predobro! :)

    OdgovoriIzbriši
  15. I adore this one, so brave and sexy outfit :** http://ainthedreamland.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  16. Wow! You rocked this look! Love it!

    OdgovoriIzbriši
  17. Ilda tacno si moj co'ek , svaka ti cast na hrabroj kombinaciji za malu Bosnu ..meni je prejako :D

    OdgovoriIzbriši
  18. super mi ovo izgleda, pre pre dobro!

    OdgovoriIzbriši
  19. Nedo ti Bog da promjenis boju ta ti super stoji,a inace super je sve i kombinacija i ti si *__*

    OdgovoriIzbriši
  20. Ilda, ljubavi moja hrabra, kombinacija je cista 10-ka!

    <3

    OdgovoriIzbriši
  21. wow, that is such a great combination bra+long skirt, love it! <3

    OdgovoriIzbriši
  22. Such a cute look! Loving your bra and skirt!

    xx
    Giovanna
    www.oliveandanarrow.com

    OdgovoriIzbriši
  23. http://blog.nelly.com/fannylyckman/page/7/

    ovako se nosi ovaj grudnjak aa ne da ti sise kipe iz njeg... nisi ga uopste dobro iskombinovala... prati malo ostale blogere da se ne provaljujes...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno sto si se potrudila da mi nadjes te slikice ,ja cu ipak kombinovati na svoj nacin jer sam to ja,bas kao sto su i ostali blogeri kombinovali na neki svoj nacin pa su neki to prihvatili,neki ne, tako cu i ja na svoj jer "pracenje" ostalih blogera bi bilo samo losa kopija zar ne,ja imam neki svoj stil bas kao i svi drugi i ako se provaljujem neka mora i to neko,mozda su i oni u necijim ocima se provaljivali ali ipak su ostavili neki svoj trag i prepoznatljivost ,pozz :)

      Izbriši