srijeda, 19. rujna 2012.

Wish list No.2

Evo sta sam gledala zadnjih par dana da narucim sta vi mislite ;)  

Here are some stuffs I want tu buy,what do you think :)









Broj komentara: 35:

  1. ja kupila one patike i sramota me same sebe :D hahhah ali su udobneee, džemperčići su super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam i mene je al jbg nesh mi super za jeseni :)

      Izbriši
  2. Odlično!
    Sve lajkam!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Btw. ove crne čizme mozes kupit u Hrvatskoj, pa ako nekog imas da ti kupi, neces morat cekat tjednima da ti dođu! :)

      Izbriši
    2. Eh super koja radnja koji grad :)

      Izbriši
    3. Imas poruku na fejsu! :)

      Izbriši
  3. majčice/dzempere mozes napraviti i sama, mislim na ove detalje... lako je pronaci komadic cipke,zakovice i perlice i ukoliko imas zivaca da to uredno presijes rucno ili masinom, nije teško. Zadnje čizme su mi predobre -ove ravne. Sretno u shopingu. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Love!

    http://johced-ourjourneytoeverywhere.blogspot.com/
    xxx

    OdgovoriIzbriši
  5. I like the blue and the boots they are from Zara right? I saw them somewhere I cant remember where..lol
    http://fashion-crushh.blogspot.nl/

    OdgovoriIzbriši
  6. the sweater are great!!. xoxo
    http://iwanttobeabigitgirl.blogspot.com.es/

    OdgovoriIzbriši
  7. Peppermint sweater is wonderful!

    vikingmode.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. This selection is amazing!
    Following you also on Bloglovin! Hope you'll follow me back! <3

    OdgovoriIzbriši
  9. džemperčići su feneomenalni, neko gore spomenu možeš to sama sebe uradit na džemperima koje već imaš kod kuće nije teško uopšte :)) crne čizme su super...:*

    OdgovoriIzbriši
  10. mint dzemper mi je prelijep a i ostale stvarcice su super :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Dzemperiii, odlicni!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Cizme sa nitnama sam gledala u ljubljani za 43€, prodavnica se zove Naja!
    Ja sam ih htjela kupiti, ali sam odustala, nisu dobro uradjene :/

    <3

    OdgovoriIzbriši
  13. ŽELIM SVE ! U potrazi sam za nekim čizmama na taj fazon,mogu biti i bez zakovica jer to mogu sama dodati :) ako imaš neke na watch/wish listi šibni mi linkove sellera ;)

    maya_pixy@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  14. OMG I love those shoes you posted <3

    The Celebrity Look

    OdgovoriIzbriši
  15. Vec duze vreme mastam o ovim crvenim cipelama sa bodljama i nitnama (mada ja sam za neku braon ili crnu varijantu). Ultra IN dzemperi i svaki od njih mi se dopada... <3

    http://sparklyget.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  16. sve plavo i zeleno mi se svidja...:)...

    odakle su ove crne cizme i koja je cijena??

    OdgovoriIzbriši
  17. Loving the wedged sneaker and the knits! Yay, cant wait for fall in Miami

    OdgovoriIzbriši
  18. Dzemperi su moj apsolutni favorit. I love every single piece od them :)

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  19. cizme crne sa zakovicama i ova zadnja tri djempera su mi za ubit !! :))))))

    OdgovoriIzbriši
  20. sve osim rozih cizmica bi i sama odabrala, great choice :)

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    <3

    OdgovoriIzbriši
  21. waoo prelijepe stvari, posebno mi se svida mint dzemper i ova sarena kosulja-tunika. Mozes li molim te odgovoriti na mail?
    poozz

    OdgovoriIzbriši
  22. love pink shoes and the boots!

    OdgovoriIzbriši
  23. MOLIM te otkrij mi gdje pronalazis ovako predivne stvari..Poludjeti cu vise :) Ukus ti je savrsen!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaaj hvala ti puno puno vjeruj sati i sati potrage ne ebayu se isplate samo sto pola zaboravim gdje sam nasla ;)

      Izbriši
  24. Ove crvene licno bih uzela u svim bojama :)))
    sa ovim izborom neces pogrijesiti...


    http://mypersonalclosetbysamra.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  25. Dzpemeri su odlicni , sarena kosuljica i naravno crne cizme ! :D

    OdgovoriIzbriši
  26. Sve mi je divnoooooo! <3 <3 <3 Posebno vestice!

    OdgovoriIzbriši
  27. aaa, gdje se mogu kupit ove crne cizmice sa zakovicama?

    OdgovoriIzbriši