subota, 15. rujna 2012.

Messy hair

.


The only thing I hate in autumn and winter in generaly is that it's getting dark so freaking early and the pictures are so bad quality.
Anyway my hair was in sock bun the whole day and I just relised it for the shooting of these pictures so that is the main reason my hair looks so messy but I like it that way.You may recognize this jacket from last post it's the same jacket only in other color .
And this is the first time I wore these Zara boots which I'm in love with.



Jedina stvar koju ne volim kod jeseni i zime opcenito je mrak padne tako brzo a slike su uzasne.
Kako god kosa mi je cijeli dan bila u pundji i pustila sam je za slikanje i to je glavni razlog zasto izgleda tako neuredna ali ja volim kad je takva.Jakna vam je poznata jer sam u prethodnom postu imala istu samo u drugoj boji. Ovo je prvi put da sam obukla ove Zarine cizmice u koje sam bezuslovno zaljubljena.
Sta vi radite na ovakvom vremenu ;)











I wore:
Pants,shoes blouse:Zara
Jacket:New Yorker
Bag:Ebay

Follow my blog with Bloglovin

Broj komentara: 30:

  1. nikako ne mogu opisati koliko mi je ova kombinacija mocna,,a tek cizme,,wooooww,,,jednom rjecju SAVRSENO.

    OdgovoriIzbriši
  2. kako voolim crvenu boju,a ova kombinacija ti je extra <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Cipele su mocne, odlican outfit, pravi jesenski!

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično, obožavam tvoje kombinacije, stalno te pratim, no imam jednu primjedbu, tvojim kombinacijama nedostaje detalja, bilo bi savrseno kad bi pokusala uklopit nakit u svoje kombinacije!
    Sve ostalo čista 5!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heheh kao prvo hvala ti mislila sam da me anonimusi mrze :)a slazem se s tobom potpuno mislim da trebam uklopiti nakit ali moji su outfiti uvijek puni boja pa nekako kontam da bi nakit bio too much a i nisam neki ljubitelj nakita uvijek mi smeta ali svakako cu se potruditi sljedeci out hvala ti sto si svratila ;)

      Izbriši
  5. Ma slike uopšte nisu užasne..ne budali! Super su :D
    Čizmice san snova :D

    OdgovoriIzbriši
  6. supeeer, cizmice ssu odlicne :) obozavam tvoe kombinacije :))

    L.

    OdgovoriIzbriši
  7. joj ubiti ce me te čizme... damn! ne znam koji mi je komad bolji u ovom outfitu!

    OdgovoriIzbriši
  8. Jooj ljudi hvala vam puno stvarno nekako sam depresivna danas i ovi komplimenti su bas ono sto mi je trebalo hvala vam svima od srca ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Gorgeous outfit! Love the bag! Kisses

    OdgovoriIzbriši
  10. nice blog and outifits! I'm a new follower, I hope you can follow me back ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Svakim outfitom mi se sviđaš sve više i više :)

    Mia :*

    OdgovoriIzbriši
  12. I really love this look, so beautiful!:)

    OdgovoriIzbriši
  13. divna od glave do pete!!!;)))
    xx




    http://style-squared.blogspot.ca/

    OdgovoriIzbriši
  14. obozavam tvoje jaknice,a inace i cipele...ove cizme mi se ne dopadaju nikako...gdje god ih vidim pokusavam naci nesto u njema da mi se dopadnu,ali nikako ne ide...ja ih ne bi nosila,ali u ovoj kombinaciji,cak i one izgledaju dobro...:)... love your messy hair :)

    http://fashiontalkwithdaca.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  15. You look great! XOXO :) www.maytessentials.com

    OdgovoriIzbriši
  16. these boots are amazing!!

    cool outfit!

    www.dreamingofmanderley.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  17. I love your style!!
    I follow you, if you want take a look at my blog!

    http://martsharingideas.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  18. Wow stylish and pretty. Love everything :D
    xo


    glamDevils

    OdgovoriIzbriši
  19. Tvoje čizme su divne, nice outfit :)

    OdgovoriIzbriši
  20. I love shoes Zara!!!!
    Sto passando per invitarti a conoscere mia Page : http://www.facebook.com/couturetrend1 , sempre agiornata con tutto su le moda , make up , decorazione e tante altro..

    Nostro blog : http://couturetrend.blogspot.it/

    Bacii ♥

    OdgovoriIzbriši
  21. Bas si slatka nasmijana!Jakna,jakna,jaknaaa!:)
    xx
    B.

    OdgovoriIzbriši
  22. Wow, you look so stylish! And your hair does not look too messy...I so love the outfit, those photos are to die for :)
    -Che

    style-che.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  23. Messy hair.
    Best hairstyle, to get it, you just need to wake up :)

    OdgovoriIzbriši