srijeda, 26. rujna 2012.

Nature

I'm not feeling so well today so I will leave you these photos .

Danas se ne osjecam bas najbolje kao da sam dobila gripu bilo kako bilo vi uzivajte u fotkicama a ja odoh da se ususkam i lijecim .












Shirt,shorts:New Yorker
Shoes:Go jane

Broj komentara: 17:

  1. I absolutly love your shoes...and you look so beautiful...
    kiss
    vendy

    ps: new beauty post
    http://www.simplelifeve.blogspot.it/2012/09/collaborazione-di-luca-milano.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Divna kao i uvek ^.^
    Nije tebi gripa,mislim da je drugo stanje prisutno tu ^_^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehehehe hvala ti nije drugo stanje jos je rano to :) to je stnaje izazvano ne nosenjem carapa ,bubrezi i to ;)

      Izbriši
  3. Majica mi se mnogo sviđa. Dobar mi je taj fazon kada je naprijed slika, a pozadi jednobojna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Nice photos!
    Hope you'll get better soon :)

    http://fashioncareofwoman.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. ah te stikle!! bolujem za njima...:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Cini mi se da sam ranije u tvojim postovima procitala da studiras, pa mozes li da mi odgovoris sta studiras i na kom fakultetu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da studiram Medicinsko laboratorijsku dijagnostiku na Medicinskom fakultetu u Tuzli ,3 sam godina ;)

      Izbriši
  7. Super ti je kosa (pre svega boja)... Sandale su fenomenalne, a posebno mi se dopada kako savrseno ogovaraju ostatku outfita pa ne deluju prenapadno. <3

    http://sparklyget.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. odlična kombinacija, ove fluo štikle su mrak MRAK! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. U ovom postu si mi nesto posebno lijepa!
    Brak ti odlicno pristaje.

    <3

    OdgovoriIzbriši
  10. Opsesija su mi ove stikle tvoje, divna si ovdje, frizura je uvijek spremna, svaka cast!

    OdgovoriIzbriši