subota, 22. rujna 2012.

Not yet


 Eh ipak sam odlucila malo sacekati sa kosom jer mi dosta ljudi kaze da mi je oavko puno bolje tako da necu dirati nista trenutno mada ko zna mene kad "pukne" potrebno je samo 15 km i pola sata :)
I za sve one koji su mi govorili da malo promjenim lokaciju : checked!

I decided that I won't change my hair color for now but who knows :)












I konacno moj naj najbolji prijatelj moja sestra,lav ju sis <3 p="p">And finaly my BFF :my sister,love U sis <3 p="p">
I wore: Lookbook store blouse
New Yorker pants
Ebay shoes
Handmade bag

Broj komentara: 27:

  1. Divna tasna,cipele i bluza, sva si dvna, uzivam u tvojoj odjeci, love it!

    OdgovoriIzbriši
  2. Very nice look! I love that combination of colors <3

    The Celebrity Look

    OdgovoriIzbriši
  3. Sladoledno slatka!Boje,bluzica,cipele,sve!;)
    xx
    B.

    OdgovoriIzbriši
  4. ta majica i te stikle - aj lov ju ildaaa :**

    OdgovoriIzbriši
  5. wonderful .. love the shoes!!!!! so lovely .. love the pink!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. stikle i torba! love it! i kosa ti je prelijepa!

    OdgovoriIzbriši
  7. predivan outfit! predivan! a Aida je preslatka kao i uvijek! sestre su najveće blago definitivno, ja bih umrla za svoju ..pogotovo kad su mlađe od nas :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aaaj hvala ti dusice puno puno vidimo se sledece sedmice obavezno !

      Izbriši
  8. great colors :)






    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. ŠTIKLE :O oooo,ja bez teksta ! LINK ??

    OdgovoriIzbriši
  10. Cipele, clutch, mint - Sva si mi so femme u ovoj kombinaciji. J'adore !

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivne ste obje! Tiostavili jepo tu crvenu kosicu, baš ti sjajno pristaje! :* <3

    OdgovoriIzbriši
  12. Predivna kombinacija <3 Što se kose tiče, meni si sa svakom bojom prelijepa :) naprosto zračiš ;)

    :*

    OdgovoriIzbriši
  13. jumper is amazing!!! love the color and shape!

    OdgovoriIzbriši
  14. Aww that's such a cute outfit! I love the pastel shades!

    http://daphyin-makeupisart.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  15. This look is beautiful! I LOVE that sweater, those pants and the shoes! My goodness! What gorgeous pieces!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Kosa ti je ovdje super i neka ostane takva, molim te nemoj vise u plavo :)
    Cipele su savrsene!

    OdgovoriIzbriši
  17. Kombinacija ti je super,samo izvini,al gdje ti sad zivis mislim u kojem mjestu,posto si mi veoma poznata? ♥♥♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno ja sam iz Kalesije a radim i studiram u Tuzli :) <3

      Izbriši
  18. pohvala za odluku a se ne vraćaš u onu plavu (barem not yet) i svakako pohvala za promjenu lokacije za fotkanje :))))) pozz!!!!!!!
    ove cipele su nešto najbolje!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  19. Može li ikako ebay link za te cipele *.* ? Bile su skoro identične u Zari, ali su rasprodate.
    Divan blog, pratim.

    OdgovoriIzbriši